comment
Porada
Data publikacji: 2011-10-02
Polecenie wyjazdu służbowego a wyjście służbowe pracownika
Kiedy należy pracownikowi samorządowemu wystawić delegację tj. polecenie wyjazdu służbowego a kiedy wystarczy, że pracownik wypisze wyjście służbowe w zeszycie wyjść służbowych?
Pracownik może od pracodawcy otrzymać polecenie wyjazdu służbowego. Podróżą służbową jest wykonywanie zadania służbowego poza miejscowością, w której znajduje się siedziba pracodawcy, lub poza stałym miejscem pracy pracownika (art. 77 § 1 Kodeksu pracy). Pracodawca określa miejscowość rozpoczęcia i zakończenia podróży, czas jej trwania, a także środek komunikacji, z którego podczas delegacji będzie korzystał pracownik. Z krajową podróżą mamy do czynienia, gdy pracownik porusza się na terytorium Polski.
Pozostało 68% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka