Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-10-02

Polecenie wyjazdu służbowego a wyjście służbowe pracownika

Kiedy należy pracownikowi samorządowemu wystawić delegację tj. polecenie wyjazdu służbowego a kiedy wystarczy, że pracownik wypisze wyjście służbowe w zeszycie wyjść służbowych?

Pracownik może od pracodawcy otrzymać polecenie wyjazdu służbowego. Podróżą służbową jest wykonywanie zadania służbowego poza miejscowością, w której znajduje się siedziba pracodawcy, lub poza stałym miejscem pracy pracownika (art. 77 § 1 Kodeksu pracy). Pracodawca określa miejscowość rozpoczęcia i zakończenia podróży, czas jej trwania, a także środek komunikacji, z którego podczas delegacji będzie korzystał pracownik. Z krajową podróżą mamy do czynienia, gdy pracownik porusza się na terytorium Polski.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00