Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-10-19

Wydatki na materiały promocyjne w jednostce samorządu terytorialnego

Jednostka samorządu terytorialnego posiadała materiały promocyjne, które przekazała nieodpłatnie do innej jednostki. Materiały te były zakupione w bieżącym roku (2011), jak i w roku poprzednim. Jakie zastosować konta analityczne?

Zasady postępowania z materiałami promocyjnymi powinny zostać opisane w zakładowej polityce rachunkowości, ponieważ żadne przepisy tej tematyki nie normują. Każdy zakup materiałów, który finansowany jest ze środków na wydatki bieżące i umarzany w pełnej wartości w miesiącu przyjęcia do używania księgowany jest w koszty w momencie ich powstania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00