Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-10-04

Termin wypłaty wynagrodzenia

Pracownicy są wynagradzani w naszej firmie stałą stawką miesięczną. Dodatkowo otrzymują wynagrodzenie za nadgodziny, ale jego wysokość możemy określić dopiero po zakończeniu miesiąca. Z tego powodu w regulaminie wynagradzania ustaliliśmy termin wypłaty na 10. dzień następnego miesiąca. Czy postępujemy prawidłowo?

Pracodawca może w regulaminie pracy, układzie zbiorowym i innych przepisach prawa pracy lub w umowie o pracę określić termin wypłaty wynagrodzenia na 10 dzień następnego miesiąca.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00