Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-05-25

Procedura awansu pracownika samorządowego

Jak technicznie przeprowadzić pionowy awans zawodowy pracownika na podstawie art. 20 ustawy o pracownikach samorządowych? Jakie powinny pojawić się dokumenty?

Brak jest przepisów regulujących zasady postępowania i dokumentowania awansu pracownika samorządowego. Przepisy dają pracodawcom pełna dowolność w ustalaniu kryterium takiego awansu w przepisach wewnętrznych obowiązujących w urzędzie.

W przypadku wolnego stanowiska urzędniczego powstaje możliwość ominięcia całej procedury naboru i awansowania osoby, która już pracuje w jednostkach samorządowych. Pracownik samorządowy, który wykazuje inicjatywę w pracy i sumiennie wykonuje swoje obowiązki, może zostać przeniesiony na wyższe stanowisko (tzw. awans wewnętrzny - art. 20 ustawa o pracownikach samorządowych).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00