Porada
Złe zaszeregowanie pracowników wykazane podczas audytu
Podczas audytu wewnętrznego kontroler zwrócił nam uwagę, iż dwóch pracowników posiada nieprawidłowe zaszeregowanie - chodzi o woźną i konserwatora. Według tabeli zaszeregowania stanowisk pracy i dodatku funkcyjnego pracowników administracji i obsługi, kategoria zaszeregowania w/w stanowisk to maksymalnie III grupa zaszeregowania ze stawkami w wysokości 1090-1700 zł. Nasi pracownicy posiadają w angażach wskazanie na XI grupę zaszeregowania z wynagrodzeniem 1236zł. Czyli nie mieszczą się we wskazanych dla grupy XI kwotach 1250-2700. Proszę nam podpowiedzieć, w jakim kierunku powinno rozwiązać się ten problem zgodnie z prawem?
Pracodawca ustala wynagrodzenie pracownika, zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz tabelą zaszeregowania stanowisk pracy i dodatku funkcyjnego pracowników administracji i obsługi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right