Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-09-13

Złe zaszeregowanie pracowników wykazane podczas audytu

Podczas audytu wewnętrznego kontroler zwrócił nam uwagę, iż dwóch pracowników posiada nieprawidłowe zaszeregowanie - chodzi o woźną i konserwatora. Według tabeli zaszeregowania stanowisk pracy i dodatku funkcyjnego pracowników administracji i obsługi, kategoria zaszeregowania w/w stanowisk to maksymalnie III grupa zaszeregowania ze stawkami w wysokości 1090-1700 zł. Nasi pracownicy posiadają w angażach wskazanie na XI grupę zaszeregowania z wynagrodzeniem 1236zł. Czyli nie mieszczą się we wskazanych dla grupy XI kwotach 1250-2700. Proszę nam podpowiedzieć, w jakim kierunku powinno rozwiązać się ten problem zgodnie z prawem?

Pracodawca ustala wynagrodzenie pracownika, zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz tabelą zaszeregowania stanowisk pracy i dodatku funkcyjnego pracowników administracji i obsługi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00