Porada
Karta przychodów pracownika
Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, obowiązkiem pracodawcy jest prowadzenie imiennych kart zarobkowych. Rozporządzenie nic nie mówi, w jakiej formie te kartoteki muszą być prowadzone. Moje pytanie dotyczy prowadzenia kartotek w formie elektronicznej, czy możemy je prowadzić w formie elektronicznej i ewentualnie w jakich okresach powinno się je drukować (na koniec roku?, na potrzeby kontroli?). Jeśli prowadzimy je elektronicznie to czy powinniśmy mieć zapis w jakimś dokumencie wewnętrznym, że właśnie w ten sposób są prowadzone?
Zgodnie z § 7 i 8 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późn. zm.):
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right