comment
Porada
Data publikacji: 2013-06-20
Konsekwencje niewystawienia pisemnego polecenia podróży służbowej
Czy można zaliczyć w koszty spółki faktury za hotel lub wyżywienie związane z podróżami służbowymi pracowników, jeśli pracodawca nie wystawił pisemnego polecenia wyjazdu służbowego?
Konstrukcja kosztów podatkowych oparta jest na swoistej klauzuli generalnej, która stanowi, iż kosztem uzyskania przychodów są wszelkie koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów, zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów (art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, zwanej dalej: PDOP), z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 16 ust. 1.
Pozostało 71% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right