comment
Porada
Data publikacji: 2014-04-17
Zasady wprowadzenia telepracy w urzędzie
Osoba pracuje na stanowisku informatyka. Część zadań związanych z utrzymaniem systemów informatycznych powinna być wykonywana po godzinach pracy urzędu. Czy istnieje możliwość złożenia wniosku do dyrektora jednostki o wykonywanie części pracy w trybie telepracy oraz umieszczenie określonej liczby godzin, które będą godzinami poza określonymi w regulaminie pracy tj. 8-16?
Tak, pracodawca może na wniosek pracownika wyrazić zgodę na świadczenie pracy w formie telepracy. Tryb ten można wprowadzić w formie porozumienia między stronami, w którym należy określić, że część pracy wykonywana jest w domu, a część w siedzibie firmy.
Pozostało 72% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka