Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-06-13

Jakie są zasady dostarczania pracownikowi odzieży i obuwia roboczego

Zgodnie z art. 237(7) KP została wydana odzież i obuwie robocze osobie zatrudnionej na stanowisku sprzątaczki i odnotowane w karcie ewidencji odzieży i obuwia roboczego. Okres używalności tego uposażenia wynosi 12 miesięcy. W ciągu tego okresu została rozwiązana umową o pracę ze sprzątaczką. Jednakże będzie ona ponownie zatrudniona w naszym zakładzie.

Czy w związku z powyższym przy kolejnym zatrudnieniu sprzątaczce należy założyć nową imienną kartę ewidencji odzieży i obuwia, czy kontynuować zapisy wydania odzieży roboczej na starej karcie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00