Porada
Jak prawidłowo sporządzić regulamin podróży służbowych
Sprawa dotyczy regulaminu podróży służbowych. Czy można w regulaminie zawrzeć, że pracownik może zrzec się diety zarówno krajowej (w przypadku pracowników niemobilnych) jak i zagranicznej i w tym wypadku pracodawca będzie pokrywał wszystkie wydatki pracownika (związane z wyjazdem + wyżywienie, po uprzedniej akceptacji)? Czy w takim wypadku kiedy pracownik nie ma wypłacanej diety (co chyba jednak jest korzystniejsze podatkowo) rachunki za wyżywienie nie mogą być ujęte w kosztach uzyskania przychodu?
Jak rozwiązać kwestie pracowników, którzy mają home office i często podróżują za granicę? Czy w ich przypadku można zawrzeć jakieś porozumienie lub cokolwiek innego, skoro są pracownikami odpowiedzialnymi za sprzedaż nie tylko na rynku polskim tylko również Europa Wschodnia (wiąże się to z częstymi podróżami), żeby taki pracownik miał pełną rekompensatę za poniesione wydatki a nie wypłacaną dietę?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right