Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-06-27

Jak prawidłowo sporządzić regulamin podróży służbowych

Sprawa dotyczy regulaminu podróży służbowych. Czy można w regulaminie zawrzeć, że pracownik może zrzec się diety zarówno krajowej (w przypadku pracowników niemobilnych) jak i zagranicznej i w tym wypadku pracodawca będzie pokrywał wszystkie wydatki pracownika (związane z wyjazdem + wyżywienie, po uprzedniej akceptacji)? Czy w takim wypadku kiedy pracownik nie ma wypłacanej diety (co chyba jednak jest korzystniejsze podatkowo) rachunki za wyżywienie nie mogą być ujęte w kosztach uzyskania przychodu?

Jak rozwiązać kwestie pracowników, którzy mają home office i często podróżują za granicę? Czy w ich przypadku można zawrzeć jakieś porozumienie lub cokolwiek innego, skoro są pracownikami odpowiedzialnymi za sprzedaż nie tylko na rynku polskim tylko również Europa Wschodnia (wiąże się to z częstymi podróżami), żeby taki pracownik miał pełną rekompensatę za poniesione wydatki a nie wypłacaną dietę?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00