Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2015-01-16

Jakie miejsce wykonywania pracy wpisać w umowie

Chcemy zatrudnić pracownika na stanowisku marketing and sales manager. Czy można określić miejsce wykonywania pracy jako: siedziba firmy oraz teren powiatu poznańskiego? Czy w takiej sytuacji będzie normalny wymiar urlopu, czy coś się zmienia? Jakie będą koszty uzyskania przychodu pracownika? Czy prawo dopuszcza zawarcie takiej umowy?

Nie, miejsce pracy może być określony jako punkt np. siedziba pracodawcy lub pewien obszar np. powiat czy województwo lub kilka województw.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00