Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 16.08.2004, sygn. PBI/415-30/04, Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie, sygn. PBI/415-30/04

Czy otrzymane od kontrahentów bezpłatnie materiały reklamowe stanowią nieodpłatny przychód w myśl art. 14 ust. 2 pkt 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

Pytanie podatnika

Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej firma dokonuje wewnątrzwspólnotowych zakupów towarów tj. płytek ceramicznych z Hiszpanii i Włoch. Kontrahenci firmy oprócz towarów zakupionych, przysyłają gratis różne materiały reklamowe typu:

katalogi, foldery, cenniki - w celu przekazania klientom firmy, ekspozytory z ofertą fabryki, panele reklamowe tj. pojedyńcze płytki ceramiczne naklejone na płycie z ich opisem, pojedyńcze płytki ceramiczne stanowiące ofertę danej fabryki, płytki ceramiczne z nowymi wzorami w celu samodzielnego ich wyklejania w boksach (ścianki wyklejone płytkami) lub na planszach o powierzchni ok. 3 m2 (prezentowane w specjalnych przesuwnych szafach ekspozycyjnych).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00