Interpretacja
Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 16.08.2004, sygn. PBI/415-30/04, Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie, sygn. PBI/415-30/04
Czy otrzymane od kontrahentów bezpłatnie materiały reklamowe stanowią nieodpłatny przychód w myśl art. 14 ust. 2 pkt 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że w ramach prowadzonej działalności gospodarczej firma dokonuje wewnątrzwspólnotowych zakupów towarów tj. płytek ceramicznych z Hiszpanii i Włoch. Kontrahenci firmy oprócz towarów zakupionych, przysyłają gratis różne materiały reklamowe typu:
katalogi, foldery, cenniki - w celu przekazania klientom firmy, ekspozytory z ofertą fabryki, panele reklamowe tj. pojedyńcze płytki ceramiczne naklejone na płycie z ich opisem, pojedyńcze płytki ceramiczne stanowiące ofertę danej fabryki, płytki ceramiczne z nowymi wzorami w celu samodzielnego ich wyklejania w boksach (ścianki wyklejone płytkami) lub na planszach o powierzchni ok. 3 m2 (prezentowane w specjalnych przesuwnych szafach ekspozycyjnych).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right