Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 20.11.2014, sygn. IBPP1/443-788/14/DK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-788/14/DK

nieodpłatne przekazanie należących do przedsiębiorstwa towarów w celu związanym z prowadzonym przedsiębiorstwem nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112 poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 28 lipca 2014 r. (data wpływu 11 sierpnia 2014 r.), uzupełnionym pismem z 12 listopada 2014 r. (data wpływu 13 listopada 2014 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia czy w związku ze zmianami przepisów obowiązującymi od 1 kwietnia 2013 r., nieodpłatne przekazanie kontrahentom Spółki drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych w postaci m.in. broszur, ulotek, katalogów, cenników, wzorników, kart kolorów, standów, naklejek podłogowych, chipsów, których cena nabycia/jednostkowa cena wytworzenia przekroczy 10 zł, powoduje i będzie powodować po stronie Spółki powstanie obowiązku podatkowego w podatku VAT jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 sierpnia 2014 r. do tut. Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia czy w związku ze zmianami przepisów obowiązującymi od 1 kwietnia 2013 r., nieodpłatne przekazanie kontrahentom Spółki drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych w postaci m.in. broszur, ulotek, katalogów, cenników, wzorników, kart kolorów, standów, naklejek podłogowych, chipsów, których cena nabycia/jednostkowa cena wytworzenia przekroczy 10 zł, powoduje i będzie powodować po stronie Spółki powstanie obowiązku podatkowego w podatku VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00