Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego rok 2016 poz. 3673

Uchwała nr XX/156/2016 Rady Gminy w Dobroniu

z dnia 21 lipca 2016r.

w sprawie zmiany uchwały nr XIX/154/2016 Rady Gminy w Dobroniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 446), art. 164 ust. 5c ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469, poz. 1590, poz. 1642, poz. 2295, z 2016 r. poz. 352) - Rada Gminy w Dobroniu uchwala, co następuje:

§ 1. W uchwale Nr XIX/154/2016 Rady Gminy w Dobroniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania, wprowadza się następujące zmiany:

1) Załącznik Nr 1 do Regulaminu udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania, stanowiącego załącznik do uchwały, otrzymuje brzmienie załącznika Nr 1 do niniejszej uchwały,

2) Załącznik Nr 2 do Regulaminu udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania, stanowiącego załącznik do uchwały, otrzymuje brzmienie załącznika Nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dobroń.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

Przewodniczący Rady Gminy w Dobroniu


Mieczysław Serwa


Załącznik Nr 1 do uchwały Nr XX/156/2016
Rady Gminy w Dobroniu
z dnia 21 lipca 2016 r.

Załącznik nr 1 do Regulaminu udzielania
dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym,
trybu postępowania w sprawie udzielania
dotacji i sposobu ich rozliczania

…...................................................

Nazwa jednostki składającej wniosek


WNIOSEK
o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Dobroń
na dofinansowanie działań realizowanych przez spółki wodne

I.Dane spółki wodnej:

1. Nazwa wnioskodawcy:

….........................................................................................................................................................................................................................................................................

2. Adres wnioskodawcy:

….........................................................................................................................................................................................................................................................................

3. Data i numer wpisu do katastru wodnego: .......................................................................

4. Numer rachunku bankowego: …......................................................................................

5. Dane osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

II. Wielkość wnioskowanej dotacji:

1. Wnioskowana kwota dotacji : …..................................... zł

(słownie:..............................................................................................................zł)

III. Opis zadania przeznaczonego do realizacji z wnioskowanej dotacji:

1. Zakres przedmiotowy zadania:

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2. Zakładane rezultaty realizacji zadania:

…................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

3. Termin i miejsce realizacji zadania: ...............................................................................

4. Harmonogram realizacji zadania:

Okres realizacji

Rodzaj podejmowanych zadań


IV. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania oraz wskazanie źródeł

finansowania:

1. Kalkulacja przewidywanych kosztów zadania:

Rodzaj planowanych wydatków

Łączna wartość planowanych wydatków

W tym:

Finansowane z dotacji

Finansowane ze środków własnych

Finansowane z pozostałych środków

Razem:

2. Zestawienie źródeł finansowania zadania:

Źródła finansowania zadania

Łączna wartość planowanych wydatków

% udział źródeł finansowania w łącznej wartości zadania

Wnioskowana dotacja

Środki własne

Inne

Razem

100

V. Dodatkowe uwagi:

…...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

VI. Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:

….......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Załączniki:

1. Aktualny odpis dokumentów rejestrowych,

2. Statut spółki,

3. Oświadczenie, że spółka wodna nie działa w celu osiągnięcia zysku,

4. Upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu spółki wodnej,

5. …..........................................................................................................

Przewodniczący Rady Gminy w Dobroniu


Mieczysław Serwa


Załącznik Nr 2 do uchwały Nr XX/156/2016
Rady Gminy w Dobroniu
z dnia 21 lipca 2016 r.

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania
dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym,
trybu postępowania w sprawie udzielania
dotacji i sposobu ich rozliczania

…............................................................

Nazwa jednostki składającej sprawozdanie


SPRAWOZDANIE
z wykorzystania udzielonej dotacji celowej z budżetu Gminy Dobroń na
dofinansowanie działań zrealizowanych przez spółki wodne

I. Dane wnioskodawcy:

1. Nazwa wnioskodawcy: .................................................................................................

2. Adres wnioskodawcy: ..................................................................................................

3. Data i numer wpisu do katastru wodnego: …...................................................................

4. Nazwa banku i numer rachunku bankowego ….................................................................

…..................................................................................................................................

5. Dane osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:

…..................................................................................................................................

....................................................................................................................................

II. Wielkość rozliczanej dotacji:

1. Przyznana kwota dotacji: …............................................................... zł

Słownie: …..........................................................................................................

III. Opis zadania zrealizowanego z wnioskowanej dotacji:

1. Zakres przedmiotowy zadania: …................................................................................

…..................................................................................................................................

2. Zakładane rezultaty realizacji zadania: …....................................................................

….........................................................................................................................................................................................................................................................................

3. Termin i miejsce realizacji zadania:..............................................................................

4. Harmonogram realizacji zadania:

Okres realizacji

Rodzaj podejmowanych zadań

IV. Kalkulacja poniesionych kosztów realizacji zadania oraz wskazanie źródeł finansowania zadania:

1. Zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki związane z realizacją zadania sfinansowanego z dotacji:







Nr dokumentu

Data wystawienia dokumentu

Rodzaj wydatku

Kwota wydatku

W tym:

Sfinansowanych z dotacji

Sfinansowanych ze środków własnych

2. Kalkulacja poniesionych kosztów realizacji zadania:

Rodzaj poniesionych wydatków

Łączna wartość poniesionych wydatków

W tym:

Sfinansowanych z dotacji

Sfinansowanych ze środków własnych

Razem

3. Zestawienie źródeł finansowania zadania:

Źródła finansowania zadania

Łączna wartość planowanych wydatków

% udziału źródła finansowania w łącznej wartości zadania

Wnioskowana dotacja

Środki własne

Inne

Razem

100

V. Dodatkowe uwagi:

…..................................................................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

....................................................................................................................................

VI. Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:

…..................................................................................................................................

....................................................................................................................................

....................................................................................................................................

Załączniki:

1. …...............................

2. …...............................

Przewodniczący Rady Gminy w Dobroniu


Mieczysław Serwa

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00