Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XX/156/2016 Rady Gminy w Dobroniu
z dnia 21 lipca 2016r.
w sprawie zmiany uchwały nr XIX/154/2016 Rady Gminy w Dobroniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 446), art. 164 ust. 5c ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469, poz. 1590, poz. 1642, poz. 2295, z 2016 r. poz. 352) - Rada Gminy w Dobroniu uchwala, co następuje:
§ 1. W uchwale Nr XIX/154/2016 Rady Gminy w Dobroniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania, wprowadza się następujące zmiany:
1) Załącznik Nr 1 do Regulaminu udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania, stanowiącego załącznik do uchwały, otrzymuje brzmienie załącznika Nr 1 do niniejszej uchwały,
2) Załącznik Nr 2 do Regulaminu udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania, stanowiącego załącznik do uchwały, otrzymuje brzmienie załącznika Nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dobroń.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.
Przewodniczący Rady Gminy w Dobroniu |
Załącznik Nr 1 do uchwały Nr XX/156/2016
Rady Gminy w Dobroniu
z dnia 21 lipca 2016 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu udzielania
dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym,
trybu postępowania w sprawie udzielania
dotacji i sposobu ich rozliczania
…...................................................
Nazwa jednostki składającej wniosek
WNIOSEK
o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Dobroń
na dofinansowanie działań realizowanych przez spółki wodne
I.Dane spółki wodnej:
1. Nazwa wnioskodawcy:
….........................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Adres wnioskodawcy:
….........................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Data i numer wpisu do katastru wodnego: .......................................................................
4. Numer rachunku bankowego: …......................................................................................
5. Dane osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
II. Wielkość wnioskowanej dotacji:
1. Wnioskowana kwota dotacji : …..................................... zł
(słownie:..............................................................................................................zł)
III. Opis zadania przeznaczonego do realizacji z wnioskowanej dotacji:
1. Zakres przedmiotowy zadania:
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Zakładane rezultaty realizacji zadania:
…................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Termin i miejsce realizacji zadania: ...............................................................................
4. Harmonogram realizacji zadania:
Okres realizacji | Rodzaj podejmowanych zadań |
IV. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania oraz wskazanie źródeł
finansowania:
1. Kalkulacja przewidywanych kosztów zadania:
Rodzaj planowanych wydatków | Łączna wartość planowanych wydatków | W tym: | ||
Finansowane z dotacji | Finansowane ze środków własnych | Finansowane z pozostałych środków | ||
Razem: |
2. Zestawienie źródeł finansowania zadania:
Źródła finansowania zadania | Łączna wartość planowanych wydatków | % udział źródeł finansowania w łącznej wartości zadania |
Wnioskowana dotacja | ||
Środki własne | ||
Inne | ||
Razem | 100 |
V. Dodatkowe uwagi:
…...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
VI. Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:
….......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Załączniki:
1. Aktualny odpis dokumentów rejestrowych,
2. Statut spółki,
3. Oświadczenie, że spółka wodna nie działa w celu osiągnięcia zysku,
4. Upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu spółki wodnej,
5. …..........................................................................................................
Przewodniczący Rady Gminy w Dobroniu |
Załącznik Nr 2 do uchwały Nr XX/156/2016
Rady Gminy w Dobroniu
z dnia 21 lipca 2016 r.
Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania
dotacji z budżetu Gminy Dobroń spółkom wodnym,
trybu postępowania w sprawie udzielania
dotacji i sposobu ich rozliczania
…............................................................
Nazwa jednostki składającej sprawozdanie
SPRAWOZDANIE
z wykorzystania udzielonej dotacji celowej z budżetu Gminy Dobroń na
dofinansowanie działań zrealizowanych przez spółki wodne
I. Dane wnioskodawcy:
1. Nazwa wnioskodawcy: .................................................................................................
2. Adres wnioskodawcy: ..................................................................................................
3. Data i numer wpisu do katastru wodnego: …...................................................................
4. Nazwa banku i numer rachunku bankowego ….................................................................
…..................................................................................................................................
5. Dane osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:
…..................................................................................................................................
....................................................................................................................................
II. Wielkość rozliczanej dotacji:
1. Przyznana kwota dotacji: …............................................................... zł
Słownie: …..........................................................................................................
III. Opis zadania zrealizowanego z wnioskowanej dotacji:
1. Zakres przedmiotowy zadania: …................................................................................
…..................................................................................................................................
2. Zakładane rezultaty realizacji zadania: …....................................................................
….........................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Termin i miejsce realizacji zadania:..............................................................................
4. Harmonogram realizacji zadania:
Okres realizacji | Rodzaj podejmowanych zadań |
IV. Kalkulacja poniesionych kosztów realizacji zadania oraz wskazanie źródeł finansowania zadania:
1. Zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki związane z realizacją zadania sfinansowanego z dotacji:
Nr dokumentu | Data wystawienia dokumentu | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku | W tym: | |
Sfinansowanych z dotacji | Sfinansowanych ze środków własnych | ||||
2. Kalkulacja poniesionych kosztów realizacji zadania:
Rodzaj poniesionych wydatków | Łączna wartość poniesionych wydatków | W tym: | |
Sfinansowanych z dotacji | Sfinansowanych ze środków własnych | ||
Razem |
3. Zestawienie źródeł finansowania zadania:
Źródła finansowania zadania | Łączna wartość planowanych wydatków | % udziału źródła finansowania w łącznej wartości zadania |
Wnioskowana dotacja | ||
Środki własne | ||
Inne | ||
Razem | 100 |
V. Dodatkowe uwagi:
…..................................................................................................................................
...................................................................................................................................
...................................................................................................................................
....................................................................................................................................
VI. Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wnioskodawcy:
…..................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
Załączniki:
1. …...............................
2. …...............................
Przewodniczący Rady Gminy w Dobroniu |