Czy ponownie wybrany burmistrz może wykorzystać urlop wypoczynkowy w kolejnej kadencji
Czy ponownie wybrany burmistrz może wykorzystać urlop wypoczynkowy w kolejnej kadencji?
Czy ponownie wybrany burmistrz może wykorzystać urlop wypoczynkowy w kolejnej kadencji?
Zwolnienie przedmiotowe - art. 21 ust. 1 pkt 49a - pomocy na uzyskanie lokalu mieszkalnego funkcjonariuszowi Służby Ochrony Państwa.
Zatrudniono pracownika na okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. Pracownik wykorzystał 2 dni urlopu. Za ile dni urlopu należy mu wypłacić ekwiwalent? Wymiar urlopu tego pracownika wynosi 26 dni.
Skutki podatkowe dla pracodawcy wypłaty pracownikom ekwiwalentu z tytułu zawartych umów o wykorzystywanie samochodu prywatnego na dojazdy do pracy oraz do celów służbowych.
Zwolnienie z art. 21 ust. 1 pkt 49a ustawy o PIT - pomoc finansowa dla funkcjonariuszy SOP.
Zwolnienie z art. 21 ust. 1 pkt 49a ustawy o PIT - pomoc finansowa dla funkcjonariuszy SOP.
W firmie został wprowadzony regulamin konkursu urlopowego, na podstawie którego zostają przyznane 3 dodatkowe dni urlopu, jeśli pracownikowi zostaną max 2 dni urlopu wypoczynkowego do określonego terminu. Czy pracodawca może zastosować poniższe zasady: 1. Jeśli dodatkowy urlop nie zostanie wykorzystany, pracownikowi nie przysługuje ekwiwalent za niewykorzystany dodatkowy urlop (w regulaminie konkursowym
Brak zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego przyznanej funkcjonariuszowi Służby Ochrony Państwa.
Pracownik jest zatrudniony w powiatowym urzędzie pracy - jednostce organizacyjnej starostwa powiatowego na stanowisku kierownika na czas nieokreślony. Pracownik w drodze konkursu objąłby stanowisko dyrektora powiatowego urzędu pracy zatrudnionego przez starostwo, jednak płatnikiem składek nadal pozostałby powiatowy urząd pracy. Rozwiązanie stosunku pracy ze stanowiska kierownika nastąpiłoby na jego
Wypłata ekwiwalentu pieniężnego za używanie przez pracowników własnego sprzętu komputerowego oraz akcesoriów- obowiązki płatnika.
Możliwość skorzystania ze zwolnienia z opodatkowania pomocy finansowej przyznanej funkcjonariuszowi Służby Ochrony Państwa.
Brak możliwości skorzystania ze zwolnienia z opodatkowania przyznanej na podstawie ustawy o Służbie Ochrony Państwa funkcjonariuszowi SOP pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego.
Obowiązki płatnika w związku z wypłacaniem pracownikom świadczeń z tytułu pracy zdalnej.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą kuratorom sądowym ryczałtu na pokrycie zwiększonych kosztów dojazdów służbowych.
Mogą Państwo zaliczyć do kosztów kwalifikowanych na podstawie art. 18d ust. 2 pkt 1 i 1a updop, a tym samym odliczyć w ramach ulgi na działalność badawczo-rozwojową, o której mowa w art. 18d ust. 1 updop wskazane wyżej koszty pracowników ponoszone przez Spółkę oraz sfinansowane przez płatnika składki z tytułu tych należności określone w ustawie z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń
Opisanej pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego nie można uznać za ekwiwalent pieniężny w zamian za rezygnację z lokalu wypłacany na podstawie przepisów o Służbie Ochrony Państwa, w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 49a ustawy o PIT.
Obowiązki płatnika związane ze zwrotem pracownikom kosztów zakupu togi radcowskiej.
Dotyczy prawa do odliczenia podatku VAT z faktur wystawionych przez Uczestników programu dokumentujących przyznanie Ekwiwalentu.
Obowiązki płatnika w zakresie wypłaty ekwiwalentu za pranie odzieży roboczej w myśl art. 21 ust. 1 pkt 11 ustawy PIT.
Obowiązki płatnika w związku z wypłacaniem pracownikom świadczeń z tytułu pracy zdalnej.
Czy ekwiwalent pieniężny wypłacany strażakom ratownikom OSP podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym?