Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-04-30

Jaką umowę zawrzeć z pracownikiem wykonującym prace dodatkowe

Mamy 5 pracowników zatrudnionych na umowę na czas wykonania określonej pracy polegającej na pomalowaniu płota. Jest to umowa o pracę. Praca będzie wykonana od 12:00 do godziny 17:00. Dodatkowo jeden z pracowników musi w godzinach 6:00-9:00 przygotować kosztorys malowania, dokumentacje dla projektora oraz dokumentację biurową związaną z wykonaniem tej pracy. Następnie ten sam pracownik musi wsiąść w służbowy samochód i w godzinach10:30 do 11:00 jako kierowca tego samochodu zawieść 5 pracowników na miejsce gdzie będzie wykonywana praca. Jaką umowę powinienem zawrzeć na te dwa dodatkowe zadania powierzone tej osobie? Jak powinienem rozliczyć te godziny pracy? Czy każdy stosunek pracy oddzielnie, czy połączyć to jako praca w ramach jednej doby pracowniczej? Czy mogą wystąpić nadgodziny dobowe?

W przedstawionym stanie faktycznym najwłaściwszy byłby system przerywanego czasu pracy stosowany na podstawie umowy o pracę na prace przygotowanie kosztorysu malowania i malowania płotu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00